Reglementări

tipareste trimite pe mail

 Serviciul Avize, Acorduri, Autorizatii

Detalii

Autor: APM Ialomiţa,
Adăugat: 2012-06-20 14:12:30
Ultima actualizare: 2014-06-23 08:27:09

NOU!!! Decizia nr. 57/23.06.2014

Serviciul Avize, Acorduri, Autorizaţii are ca atribuţii aplicarea dispoziţiilor legale în vigoare, referitoare la autorizarea activităţilor economice şi sociale cu impact asupra mediului înconjurător.

În acest scop:

- primeşte şi analizează documentaţiile ce însoţesc cererile de emitere a avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de mediu ;

- elaborează avizele, acordurile şi autorizaţiile care sunt de competenţa agenţiilor pentru protecţia mediului şi le înaintează conducerii agenţiei pentru semnare ;

- stabileşte programele de conformare împreună şi de comun acord cu solicitantul, cu respectarea dispoziţiilor legale şi urmăreşte modul lor de îndeplinire ;

- îndeplineşte procedurile legale cu privire la asumarea obligaţiilor de mediu în procesul de privatizare, al schimbării proprietarilor şi al încetării activităţii obiectivelor cu impact asupra mediului şi sănătăţii umane

- conduce procedura de autorizare şi emite acordul/autorizaţia/avizul de mediu pentru proiecte, activităţi, planuri şi programe care sunt în competenţa lor de reglementare, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.

- participă la procedura de emitere a acordurilor de mediu pentru proiecte de investiţii noi sau de modificare a celor existente aferente activităţilor economico-sociale cu impact semnificativ asupra mediului si la procedura de emitere a avizelor pentru anumite planuri si programe , aflate în competenţa autorităţii centrale de protecţie a mediului
- verifică conformarea agenţilor economici la prevederile Autorizaţiei de mediu, în cadrul procedurii de vizare anuală a acesteia şi ori de cîte ori este necesar.


X

Clic aici pentru a închide harta



Alegeți un județ de pe hartă pentru a fi redirecționat spre autoritatea locală.